دوست داشتنی های هر روز یک لئو

دوست داشتنی های هر روز یک لئو

روزمرگیها و دوست داشتنی ها
دوست داشتنی های هر روز یک لئو

دوست داشتنی های هر روز یک لئو

روزمرگیها و دوست داشتنی ها

در آستانه نوروز دلم میخواد...

دلم یه عالمه برنامه ریزی دونفره میخواد

اول یه مهمونی آروم و یه رقص دونفره وسط یه عالمه آدم خوشحال و نگاههای عاشقانه

بعد یه خلوت دونفره ی پر از شعر و نوشته و صدای مهربونش و خنده هامون

با قرارای دونفره وسط کافه و رستوران و طبیعت بکر و عکسای دونفره ایکه نگاشون کنم و ضعف کنم

خلاصش کنم! دلم بودنشو مبخواد :'(

چقدر دلم تنگشه! این روزا چجوری نمیگذره :(( چرا نمیگذرن این دقیقه های نبودنش

خداجونم مراقب نفس من باش لطفاً


نظرات 1 + ارسال نظر
kata جمعه 10 فروردین 1397 ساعت 14:56 http://chapol.blogsky.com

هم هیچ کدومو نمیخوام :( همین که پیشم باشه کافیه!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.