دوست داشتنی های هر روز یک لئو

دوست داشتنی های هر روز یک لئو

روزمرگیها و دوست داشتنی ها
دوست داشتنی های هر روز یک لئو

دوست داشتنی های هر روز یک لئو

روزمرگیها و دوست داشتنی ها

رویایی ترین روزهامون...هرچند پرفشار

این روزا داریم پیگیری کارای عروسی میکنیم به امید خدا

امروز رفتیم کارت سفارش دادیم و کلی چرخیدیم تو بازار واسه گیفت خریدن

این روزا فشار اصلی رو جونیه! با رژیم سنگین و فشارای مالی عروسی و فکر کارا و هزارتا چیز دیگه، عملا با نفس همیشگیه من کلی فاصله گرفته

حرف پروسه عروسی میشه استرس همه وجودشو میگیره

اما من تمام مدت از تصور اینهمه قشنگی خداروشکر میکنم

وقتی رفتار جونیو تو جمع خانواده میبینم وسط پیکنیک یا حتی دیدن باغ، فقط دلم میخواد قربونش برم که انقدر آقاس

بی اغراق ساعتها میتونم نگاش کنم و عشق کنم و هزاااااران هزار بار خداروشکر واسه این موهبت

این روزای قشنگو واسه همه جوونا میخوام و آرزو میکنم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.