دوست داشتنی های هر روز یک لئو

دوست داشتنی های هر روز یک لئو

روزمرگیها و دوست داشتنی ها
دوست داشتنی های هر روز یک لئو

دوست داشتنی های هر روز یک لئو

روزمرگیها و دوست داشتنی ها

یه شب دلتنگ اما پر امید

شروع همه ی حرفا و پستهای اینروزام همینه!

دلتنگتم...

خیلی خیلی خیلیییییی سخته این نبودنت! از روز اولکه رفتی اتفاقات مختلف افتاد و ناراحتیمو مضاعف کرد! اینستا و اون داستان و لایک و... شدیداً بهمم ریخت! طوریکه اونشب حس کردم همه چیز تموم میشه! دیگه ندارمت! خیلی بد بود خیلی! فردا و پسفرداشم پسلرزه های ناراحتیم  همچنان دنیارو تیره کرده بود واسم؛ هرچند هنوزم نقطه تاریک و دوست نداشتنیه ری اکشنت در مقابل اون ادم و پستهاش ولی دارم خودداری میکنم که نبینم دیگه!

خدا میدونه اونشب جند سال از عمر منو کم کرد تا صبح شه... خدایا دیگه ازین روزا نیار لطفا!

ولش کن! بذار از امروز بگم؛

بعد از اونهمه ناراحتی و نارآرومی و ترس ازدست دادن عشق ترین  مرد زندگیم، امروز وقتی صحبت شروع کار جدید شد و نوشت "نگرانم! باید یه فکر خوب واسه آیندمون بکنیم" انگار آب بود رو آتیش این چند هفته ایکه داشت منو میسوزوند!

نمیتونم توصیف کنم نزدیک شدنای میلیمتر میلیمتری به آرزوی همیشگی بودنش واسم چه حالی داره! ولی آرامش مطلق تو دلم حس میکردم... گفتم باشه جونم! فعلا تفریح کن شارژ شی، برگشتی دوتایی فکر میکنیم تصمیم میگیریم

گفت آخه بابا به پسر بیکار دختر نمیده که!

قند تو دلم آب شد! تو شرکت بودم و لبخند سراسر ذوقمو نمیتونستم جمع کنم!

از همون ساعت تا حالاکه ١:٤٣ نصفه شبه، لحظه ای از ذهنم بیرون نرفته! دارم تک تک روزای قشنگیکه میخوایم بسازیم مرور میکنم!

خریدای دونفره! لباسای ست! روزیکه همه چیز واسه جفتمون قطعی میشه!

دادن خبر خوب این اتفاق به مامان ش.... واکنش اطرافیان! حس خوبیکه همه ازین انفاق دارن!

تعریف نمیکنم ولی خیلیا دوسم دارن! خیلیا منتظر این اتفاق قشنگن واسه من! چون میدونن من سالهاس منتظر این حس قشنگ و واقعیم! لبخند مامان بابا از معرفی تو که با تمام دوست داشتنیهاشون مطابقت داری!

حس افتخار به وجود بی نظرتکه رویایی ترین قسمت زندگیم شدی

آرمانگرا نیستم! میدونم روزای سختم هست همیشه! ولی خیلی فرق داره که تو تمام این روزا تو کنارم باشی! پشتم بتو گرم باشه! یا من پشتت باشم و نذارم آب تو دلت تکون بخوره

عشق قشنگ من! زندگی من! امشبکه مینویسم تو گرجستانی و چند هفتس ندیدمت؛ دلتنگ دستای مهربونت و گرمی نفساتم که آرومم کنی

الهی همیشه باشی، خوشحال باشی ، سلامت باشی و کنارم باشی

مرد خواستنی من

خداجونم شکر..

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.