دوست داشتنی های هر روز یک لئو

دوست داشتنی های هر روز یک لئو

روزمرگیها و دوست داشتنی ها
دوست داشتنی های هر روز یک لئو

دوست داشتنی های هر روز یک لئو

روزمرگیها و دوست داشتنی ها

چه کنم! گیتار؟ سورپرابز؟ شکلات لوگویی!

امروز صبح بهم گفت ممکنه زودتر برگرده!

با تمام وجود خوشحال شدم و یکم نگران! نگران ازینکه خلاف تصورم اونقدر که دلم میخواست لاغر نشدم تو این مدت و اینکه هنوز نتونسته بودم تصمیم بگیرم واسه سورپرایزم!

اول تو ذهنم بود که همون کافه ایکه اولین بار دیدمت بازم بریم با یکم جینگولیجات و اینا! که دیدم اونجا انقدر شلوغه اصلا محیط مناسبی نیست!

بعد گفتم نه! دلم میخواد با یه گیتار خوشگل سورپرایزش کنم! یه گیتار تو صندق عقب با چندتا بادکنک که به یه بهونه ای بفرستمش سر ماشین تا از صندوق عقب یه چیزی بیاره و وقتی باز گرد ببینه اوووووف... بادکنک و یادداشت و یه گیتار منتظرشه!

دلم میخواست هنوزم میخواد ولی نمیدونم چه کنم !

از طرفی گیتار نمیتونم بیارم خونه! از طرفی نمیتونم دقیقه نود بخرم چون نمیدونم کی میاد.... استرس گرفتم!

امیدوارم یه تایمی بیاد هم تنها باشه و هم بتونم یکی ازین دوتا کار انجام بدم واسه همین پیانو خریدن خودمو چند هفته عقب انداختم! اینطوری خیالم راحته و عشقمم دوباره گیتارشو شروع میکنه... منم پیانورو به عشق اون میخوام شروع کنم!

به عشق روزاییکه بشینه کنارم نگام کنه و واسش بزنم... شباییکه مناسبتی باشه و  سورپرایزش کنم... خونرو شمع بچینم...

یه میز شام رمنس بچینم و منتظر شم بیاد خونه! وقتی درو باز کرد یه قطعه عاشقانه بزنم واسش و تمام خستگیش در شه... بیاد پشتم و دستش تو موهام باشه و مجبورم کنه وسطش بلند شم و به آغوش مهربونش پناه ببرم ....

آروم آروم و دوتایی یه شام دوتایی بخوریم و... رویای شیرین منه این دیووووونه!...

خدا جونی روزای قشنگمون حفظ کن و روزای قشنگ تر کنار خانواده هامون صحیح و سالم بیار... کمکمون کن افتخار هم باشین! افتخار خانواده هامون باشیم و لذت ببریم...

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.