دوست داشتنی های هر روز یک لئو

دوست داشتنی های هر روز یک لئو

روزمرگیها و دوست داشتنی ها
دوست داشتنی های هر روز یک لئو

دوست داشتنی های هر روز یک لئو

روزمرگیها و دوست داشتنی ها

پرواز کنسل!

وسط خوشحالیای امروزم و استرس هماهنگ کردن کیک و سفارش گل و اینا دقیقا وقتی داشتم رو رزرو باکس کلاسیک و اولین کافه ایکه باهم رفتیم فکر میکردم، مسیج دادیکه پرواز کنسله

نمیتونم توصیف کنم چقدر ناراحت شدم و خورد دقیقا وسط برجکم

زنگ زدم کیکو کنسل کردم فعلا :( 



دیووووووونه ی من

عشق وروجک بازیگوشم

کل ماجرا شوخی بود فقط میخواست من فحش بخورم از شیرینی قروشی 

خداروشکر همه چیز سرجاشه





سوووووتی!!!

زنگ زدم اطلاع دادم کیک سرجاشه و لطفا انجام شه

زنگ زدم باکس کلاسیک خانومه که دیروز قرار بود بهش اطلاع بدم گوشیو برداشت گفتم عزیزم برنامه من افتاد چهارشنبه! لطفا واسه ٩/٣٠ فیکس کنین واسم

هنوز جواب نداده بود که گفتم: عزیزم فقط اسم شریفتون بقرمایید من کیک و گلم باید زودتر برسه اونجا میخوام رو میز باشه!

گفت چشم چشم!

بعد بهم گفت برای ساعته؟ گفتم ٩/٣٠ تا ١٠

گفت اسمتون؟

گفتم....

گفت همراهتون

گفتم آقای....

یهو هنگ کرد! فکنم داشت گوشیوگاز میگرفت نخنده

خودم فهمیدم چه گندی زدم! اون بیچاره فقط سکوت کرده بود داشت میخندید ! گفتم اوه من قاطی کردم ! یادداشت بفرمایید ٠٩١٢٠...

دختره فقط داشت میخندید میگفت اخی عزیزم!... ینی امیدوارم فردا صبح نبینمش!

خدایا خودت آبروداری کن :)))

میدونم منتظره ببینه من کیییییییی بودم! خدا بگم چیکارت نکنه دیووونه ی من!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.