دوست داشتنی های هر روز یک لئو

دوست داشتنی های هر روز یک لئو

روزمرگیها و دوست داشتنی ها
دوست داشتنی های هر روز یک لئو

دوست داشتنی های هر روز یک لئو

روزمرگیها و دوست داشتنی ها

امروز بعد از چند روز شلوغ فرصت کردم نصفه شبی ثبت وقایع کنم!

اونب رفتیم تئاتر! تقریبا اولین تجربه حضور تو مکان هنری و مورد علاقش بودکه دوتایی بودیم البته سه تایی با خواهرجان! بحث کاری بالا گرفت و کلی صحبت شد! منم کلی فکر و محاسبه و .. که چه کنیم زودتر ذهن این یگانه نفس ما اروم شه!

اونشب با شام سه نفره تو هانی گذشت، موقع برگشت بحث پراید قهوه ای کذایی شد و غرغرای طبق معمول عشق جان! و خط و نشونای من واسه اینکه از همینیکه داری لذت ببر! ما تو پرایدم میتونیم حسایی داشته باشیمکه کسیکه اوتلندر داره ندارتشون! ایشالا کاری شروع میکنیم که اوتلندرتو زودی بخریم و ارین دلداریای بی فایده

فرداش یادم افتاد باید ماشینشو تحویل میگرفت! همون مثلا پرایدشو

وقتی یاداوری کردم بهم گفت میرم حالا! عجله ندارمکه

میخوام چیکار! ته دلم عصبانی شدمکه حرف من چقدر الکیه که اصن گوش نمیده و بازم از پراید خریدن شاکیه

عصر مسیج دادکه من ماشینو گرفتم راستی

گفتم اوووو مبارکه! عکسش کووو

گفت پرایدم عکس داره مگه! بیخیال

گفتم اره که داره! گفت عکسشو دارم میفرستم حالا

مشغولکار بودمکه عکس اومد! باز کردم دیدم واااااو خدای من

باورم نمیشه! اوتلندر!!!!!

میتونم بگم عالیترین حس این روزام بود! خدامیدونه چقدر خوشحال شدمکه چیزیکه دوست داشتو خریده بود

از شدت ذوق داشت اشکم در میومد ! سریع عینکمو دراوردم اشک چشامو  خشک کردم و گوشیو برداشتم قربون صدقش رفتم و تبریک گفتم خرید ماشینشو و این سورپرایز عاااااالیو

واقعا انقدر دلم میخواست به خواسته ی دلش برسه که اگه موجودی حساب بانکیم یاری میکرد حتماً با همون میرفتم استقبالش بعد سفر!

واقعا لذتبخش بود واقعا میتونم بگم روزیکه ماشین خودمو اوردن خونه انقدر خوشحال نشدم! حس عالی بود

کیف کردمکه حالا دارتش! لیاقتشو داره این مرد مهربون و خود ساخته

خدایا شکرت! سلامت حفظش کن و مراقبش باش حسابی شاد باشه و کیف کنه از داشتن همه چیش

امروز وقت دکتر داشتیم و دوتایی به مقصد دکتر حرکت کردیم

وقتی  عصبی بودنمو دید عین یه فرشته محبت منو اروم کرد و شروع به رانندگی کردم. رسیدیم مطب و دوتایی ویزیت شدیم

حس کارای مشترک انقدر خواستنیه که یه عالمه حس خوب دارم

آخرین شکمویی سیب زمینی و ساندویچ نیلوفرم انجام شد و برگشتیم خونه. دوتا مچ بند سفارش دادم تا از فردا پیاده رویو شروع کنیم 

خدایا شکرت واسه همه چیز، مواظب همه چیمون باش

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.