دوست داشتنی های هر روز یک لئو

دوست داشتنی های هر روز یک لئو

روزمرگیها و دوست داشتنی ها
دوست داشتنی های هر روز یک لئو

دوست داشتنی های هر روز یک لئو

روزمرگیها و دوست داشتنی ها

پیاده روی های شبانه

از دیروز پیاده رویای دو یا سه نفرمون شروع شده

هوای عالی حسای خوب و هرچیزیکه لازمه واسش یه عالمه خداروشکر کنم وحود داره

وقتی دستش تو دستمه و پیاده روی میکنیم هیچ انرژی ازدست نمیدن، همه چیز قشنگه! همه چیز عجیب خوبه و زندگی یه جور دیگس

تو پیاده رویای امشب باز ناراحت شدم از یاداوریه سفر زمستونش و گفتم تو میری سفر من میمیرم تا برگردی

یهو گفت ایشالا اخریشه

دلم لرزید گفتم عهههههههه خدااااانکنه !

گفت نه ازون نظر! از یه نظر خوب

یهو دلم قنج رفت چون میدونستم احتمالا چیه

خودمو زدم به اون راه و گفتم کدوم نظر؟!

گفت همونکه تو فکرته! گفتم اها اگه اونه باشه

گفت حالا بگو ببینم چی تو فکرت بوده؟ گفتم عشقم ١٢ شب نشده که اعتراف میگیریا

خندیدیم و من تو ذهنم تمام مدت این اتفاق رویاییو مرور میکردم

خداجونم بعد از کلی ساااال بهم طعم شیرین یه عشق بی نظیر چشوندی! شکر

هزاربار شکر

خودت مراقب عشقمون و جفتمون و خانواده هامون باش

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.