دوست داشتنی های هر روز یک لئو

دوست داشتنی های هر روز یک لئو

روزمرگیها و دوست داشتنی ها
دوست داشتنی های هر روز یک لئو

دوست داشتنی های هر روز یک لئو

روزمرگیها و دوست داشتنی ها

خدایا شکر...

امشب باهم قدم زدیم و یه عالمه انرژی گرفتم

هرچند انقدر ذهنش درگیر کار و دغدغه هاش بودکه هیچ حواسش نبود! همش نگرانی تو چشماش بود و این اذیتم میکرد

چقدر دلم میخواست صورتشو بین دوتا دستام بگیرم و بیارم نزدیک صورتم و بهش بگم جااانِ من! عمر من!تو بدون تمام ایناییکه نگرانشی واسه من قد دنیا می ارزی! آروم باش!

فدای تک تک نفسات بشمکه با اونهمه خستگی میای بازمکه کنارم باشی

میای که حرف بزنی درحالیکه روحت و ذهنت درگیر و نگرانه!

گفتم یه جا بشینیم میخواستم سر حرف باز کنم ولی نشد

کلافه بود و گفت چرااا دلار گرون شد اخه! همه چی رو هواس! من شانس ندارم

گفتم نگووو دیگه! خیلیم خوش شانسی!

دستمو فشار داد گفت اره! یکی از بزرگترین شانسام کنارمه الان...

این وقتاسکه دلم میخواد بغلش کنم نیم ساعت بدون هیچ حرفی فقط تو بغلم فشارش بدم تا حتی تپش قلبمو حس کنه...

خداجونم مرسی که زندگیمو بهم دادی... مرسیکه این روزارو ساختی و یه دنیا ممنونکه هرور حواست بهمون هست و خودت مسائلمون رفع میکنی

دلم میخواد چندسال بعد واسه هر لحظه ی ارامش دونفرمون با نفس، شکر کنیم... خدااااااجونم! شکرت که مراقبشی و مراقب رابطمونی 

اصلا دلم میخواد بگم خدایااااا شکرت که ش...ن همسرمه ! شکرت که کاراشو روتین میکنی و هواشو داری...

شکرت که بهترین روزارو کنارهم و خانواده هامون تو خونه ایکه پر از عشقه و تو مراقبشی میساری برامون!

خدایا شکرت که کنارهم عصرا فیلم میبینیم، شبا میخوابیم! روزا کار میکنیم! تعطیلات سفر میریم و عشق میکنیم کنار توکه مواظبمونی...

(دقیقا این لحظرو خواب دیده بودم... :) )

شکر...




١٢:١١

١٦مهر٩٦

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.