دوست داشتنی های هر روز یک لئو

دوست داشتنی های هر روز یک لئو

روزمرگیها و دوست داشتنی ها
دوست داشتنی های هر روز یک لئو

دوست داشتنی های هر روز یک لئو

روزمرگیها و دوست داشتنی ها

دلداری چیست!

دلداری دقیقا چیزیه که من به شدت باهاش مشکل دارم

ینی وقتی دارم باهاش حرف میزنم و اعتراض میکنم که چرا چشات غمگینه! مشکل جدی نیست خداروشکر کن!

تو گوشم صدای فحش میشنومکه بخودم میدم!

اخه بیشعور چیو جدی نیست! مگه تو اونجاییکه میدونی جدی نیست! مگه همه چیزو نفسی میگه که تو کارشناس شدی دلداری میدی!

چیکار باید کرد این مواقع؟ واقعاًنمیدونم

دلم میخواد فقط ارومش کنم ولی هرچی حرف میزنم احساس میکنم قیافش الان پوکر فیس شده! خدایا چرا نمیذاری نفسیه من اروم باشه

بخدا عادلانه نیست یه نفرو اینهمه تو فشار بذاری! عزیزدل من یه ماه رفت سفر اروم بود از وقتی برگشته هروز داستان داره :'(

خدا جونی بیا و اذیت نکن مامان نفسیو خوب کن حواشیو دور کن ازشون بذار اروم باشن! عشق من دست تنها سختشه اینهمه اذیتش کنی!

توکه دوسمون داشتی مارو گذاشتی کنار هم! قرار بود حامیمون باشی مراقبمون باشی خوشحالیمون حفظ شه! نه اینکه اینطوری !

خودت درستش کن عشقم اروم شه مامانیش سرحال شه از بیمارستان بیاد! اصن برن  سفر خوش بگذرونن واقعا این یکهفته به اندازه یکماه سفرش اذیت شدم!

میبینم یه دنیا خستس و هیچکاری نمیتونم بکنم! ایشالا مرخص شن زودی برن باهم سفر حالشون جا بیاد منم کیف کنم که عشقم خوشحاله!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.