دوست داشتنی های هر روز یک لئو

دوست داشتنی های هر روز یک لئو

روزمرگیها و دوست داشتنی ها
دوست داشتنی های هر روز یک لئو

دوست داشتنی های هر روز یک لئو

روزمرگیها و دوست داشتنی ها

اولین برف زمستونی و بیخوابی و شمال...

دیشب بعد از کلی سال و کنسرتای دونفره رفتن با مه.. به یکی از مینی ارزوهام رسیدم، اونم شنیدن اهنگای یزدانی بهمراه عزیز دلی بودکه چند سال قبل نمیدونستم کی قراره باشه!

طی این سالها هربار کنسرت بود خیلیا میخواستن هماهنگ کنیم باهم بریم ولی هیچوقت همراه کسی تیکت نگرفتم مگر همین اکیپ خل و چل از هم پاشیده خودمون! هیچوقت دلم نمیخواست وسط لذت اهنگایی که دوست دارم حضور کسی باشه که دلم واسش قنج نره! که نتونم وسط شعراییکه حرف دل ضعفه رفتنام واسشه، نگاش کنم و دستشو فشار بدمکه ینی آهای! گوش بده حرف دل منو میگه ها

اصلاً دلم میخواست کافه رویارو بخونه و من برم رو ابرا و چشامو ببندم و فقط حضورشو حس کنم! یا بانوی من ، بخونه و اون دستمو محکمتر بگیره و... بگذریمکه هیچکدوم اینارو نحوند و کل کنسرت فاجعه ی دهه ٩٠ محسوب میشد و بسی خجالتزده شدم از اصرارم واسه حضور نفس جان!  ولی خب همین حضورش بازم کلی بود!

(چند شب قبل یاداوری کرده بودم کنسرت و مجبور شده بود سفر شمال عقب بندازه)

امشب  اولین برف تهران بارید و اینستا پر شد از برف دربندسر و شمشک و جاده چالوس! وسط ذوق مرگیای اونا بودمکه یادم افتاد فردا نفسی باید بره شمال و تو همین هوا... دلم آشوب شد و صدبار بخودم گفتم غلط کردم واسه کنسرت دلم خواست بمونه ها! اونموقع هوا خوب بود کاش رفته بودن

دقیقا ٢ ساعتی میشه رو تخت دارم قلت/غلت ؟ میزنم شاید بتونم بخوابم اما صدای زوزه باد شدیدیکه میاد و  دلهره هوا و وضعیت جاده دلمو آشوب کرده! گفتم نمیشه عقب بندازیش! گفت نه مامان...

نتونستم دخالت کنم ولی آی دلم میخواست میتونستم یکی دوروز عقب بندازم این سفرو ! ولی نمیشه و تا اطلاع ثانوی که پاش برسه اونجا من این دلشوره لعنتیو دارم... خداجونی مراقب عشق من باش لطفل! نفسی و مامانشو به سلامت برسون و محافظشون باش تا کلی خوش بگذره بهشونو خستگیشون در بره الهی.

یکی یه دونه ی منکه از دلم خبر نداری! یه دنیااااا دوست دارم و این روزا تمام تایمای خالیمو گذاشتم دنبال ساعت بگردم واست و کافه یا رستوران خوشگل واسه سورپرایز شب تولدت پیدا کنم! دیروز تو کنسرت کلیپ ساعت نشون میداد و راجیه مدل ساعت پرسیدم ولی کماکان دو دلم واسه خرید اون مدل! بین دوربین مورد علاقت و ساعت گیر کردم!  امیدوارم یه برنامه عالی بشه فیکس کردکه خوشحالت کنه جوووونِ من...

خدایا همه ادما اروم و سلامت و خندون باشن و عشقشون پایدار..

نظرات 1 + ارسال نظر
پرفسور خسته جمعه 17 آذر 1396 ساعت 01:56 http://porfossor.blogsky.com

یعنی دلم می‌خواد بمیرم ولی صدای رضا یزدانی رو نشنوم!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.