دوست داشتنی های هر روز یک لئو

دوست داشتنی های هر روز یک لئو

روزمرگیها و دوست داشتنی ها
دوست داشتنی های هر روز یک لئو

دوست داشتنی های هر روز یک لئو

روزمرگیها و دوست داشتنی ها

تمام زندگی من

فکر مبکردم این روزا قبل از عیده و مثل برق و باد میگذره ولی نگذشت

فکر میکردم عید تا تولد مسی هم زود میگذره و نزدیک میشم به زمان اومدنش

ولی فقط خدا میدونه هیچی حریف کندی گذر این زمان نمیشه! ساعت نزدیک ٣ شبه و هنوز بیدارم و تو فکر و نگرانی و رویای حضورش تو هزار و یک جاییکه ارزومه باهم بریم تو سرم میچرخه و اشک  ذوق واسه اون لحظه ها چشمامو خیس میکنه

خوندم که امشب شب آرزوهاس و من دوباره تورو آرزو کردم

سلامتی وآرامش و عشق و  کنارم بودنت

هیچوقت هیچ آدمیو اینطوری از خدا نخواستم!

قبلا میگفتم، شاید تو همون عشق و نیمه ی دیگه ی زندگیمی ولی حالا مطمئنم تو دقیقا خود خود زندگیمی که نبودنت همه چیزو ٥٠-٥٠ نمیکنه! نبودنت سفر مطلقه تمام حسای خوبه منه!

نبودنت نقطه ی صفر مطلقه آرامشمه

کی میای لعنتیه من! دلم لک زده واسه... :'(

٣ فروردین ٩٧

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.