دوست داشتنی های هر روز یک لئو

دوست داشتنی های هر روز یک لئو

روزمرگیها و دوست داشتنی ها
دوست داشتنی های هر روز یک لئو

دوست داشتنی های هر روز یک لئو

روزمرگیها و دوست داشتنی ها

دلم یه سورپرایز اساسی میخواد

دیروز که رفتم سر بزنم به ماشین نفسی و همسایه محترمشون در ماشین باز کرد و من هنگ کردم، تو فکر نوشتن اون یادداشت های دلتنگی بودمکه برای موقع اومدن نفسی، سورپرایزش کنم

بگذریمکه چقدر از کار همسایشون شاکی شدم و مغزم صوت کشید ولی خب بیخیال!

اومدم خونه و یه بحث کوچیک با بابارکردم و یه انقلاب بزرگ تو خودم حس کردم که فقط اشک میریختم واسه خودم، مامان نذاشت از خونه برم بیرون و سویچمو برداشت و گفت باهم میریم

منم بیخیال بیرون شدم چون دیگه گزینه تنهاییو واسم نداشت

ولش کن! حال بدُ بیخیال

امروز داشتم فکر میکردم چقدر دلم سورپرایز شدن میخواد

یه سورپرایز حرفه ایکه نتونم حدس بزنم!

داشتم فکر میکردم من اگه جای ش.. بودم حتماً ازین ابزارا استفاده میکردم که دلتنگیم کمتر حس شه و حضورم پررنگتر باشه

مثلا چندتا یادداشت میذاشتم بعضی جاهای ماشین و میگفتم برودنبالش و بخونش

یا چندتا هدیه ریز میذاشتم تو ماشین تا هربار پیداش کرد ذوق کنه

ایناکه اتفاق نیفتاده، ولی دلم بدجوری میخواد که ش... بیاد تهران و بهم نگه!

فقط بگه اینبار قبل رفتن و سر زدن به ماشین خبر بده بهم که بگم یکاری انجام بدی! و وقتی خبر دادم  بگه کنسل شد

برم اونجا و وقتی اخمو و ناراحت دارم ماشین روشن میکنم و یادداشت اونروزُ مینویسم بیاد کنار ماشین و مثل همسایه جانهای فضولش بزنه به شیشه و اون لحظه دنیااااارُ بمن بدن..

آخ که چقدر دلم همچین ثانیه هایی میخواد ! لحظه هاییکه کل دنیا واست فلو شه و  کل فکوس رو ش... باشه و درحالیکه زمان واسم متوقف شده بگم خدایا شکرت واسه اینهمه خوشبختی!

خوشحال کردن من خیلی سادس! کاش بیش از اینا کنکاش کنه توش

کاش بهتر منو بشناسه تا این فرصتای ناب واسه تاریخی شدن ازدست نره

نفس من یکم سربه هواس میدونم! گاهی به ذهنش نمیرسه البته که سورپرایز خرید ماشینش سری قبل عجیب چسبید! لحظه قشنگی بود وقتی فهمیدم چیزیکه دوس داره ، داره

چقدر حرف زدم :( ذهن لعنتیه رویا پردازِ سورپرایز دوستِ من


نظرات 1 + ارسال نظر
kata جمعه 10 فروردین 1397 ساعت 14:50 http://chapol.blogsky.com

سوووووووووووووووپراز
امروزم زنده ای و داری نفس میکشی:)
سوپراز از این بهتر گیر نیوردم :/

خداروشکر .. آرزوی دلی شاد و آروم و تن سلامت واسه همه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.