دوست داشتنی های هر روز یک لئو

دوست داشتنی های هر روز یک لئو

روزمرگیها و دوست داشتنی ها
دوست داشتنی های هر روز یک لئو

دوست داشتنی های هر روز یک لئو

روزمرگیها و دوست داشتنی ها

استوری! کاستومایز! می؟

کارای تولد م.. کردم و خسته اومدم رو تخت که یکم کتاب بخونم و بخوابم

یهو دلم تنگ شد، رفتم سراغ دایرکتای صبحش و خوندن اینکه اونم دلتنگه... تا دلم اروم شه از این حس مشترک؛

خواستم عکس استوری صبحو ببینم ولی نبود!

هی رفتم بالا! اومدم پایین

رفتم گالریمو دیدم ولی اسکرین نگرفته بودم :(

نبود! تو استوریاش هیچی نبود!!!

یهو دلم آشوب شد!

یعنی واسه من کاستوم کرده استوریشو! مگه میشه!

قلبم تند تند میزد و تو مغزم دلیلش مرور میشد! چراااا؟؟!

از صبح دو تا استوری دیدم ازش

چرا باید اینکار کنه!

شایدم اشتباه میکنم :'(

دل نگرونی وحشتناک ترین حس لعنتیه دنیاس خدااااا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.