دوست داشتنی های هر روز یک لئو

دوست داشتنی های هر روز یک لئو

روزمرگیها و دوست داشتنی ها
دوست داشتنی های هر روز یک لئو

دوست داشتنی های هر روز یک لئو

روزمرگیها و دوست داشتنی ها

قوی باش... چشم

تو آخرین بحث قبل از اومدنش بهم گفت قوی باش من دوس دارم قوی باشی

گفتم من رو شما ٤ تا آدم زندگیم ضعیفم! گفت کلاًقوی باش

و من این روزهاییکه سخت مشغول مستاجر جدید و کارای شلوغ پلوغش شده، سعی کردم قوی باشم

تب کردم و نگفتم چرااا

درد داشتم و مرخصی گرفتم و نگفتم چرا

از استرس این اتفاق مجدد تمام بدنم آرامششو ازدست داد و راه حلم فقط این بود به بهونه وقت دکتر پوستش، کنارش باشم

که بازم ندونه چرا نیاز دارم کنارم باشه

اصلا وقتی هست همه چی آرومه، فراموش میکنم چقدر نگرانم و میترسم

وقتی هست ارامش مطلقه، حس میکنم تنها نیستم و اون پشتمه

من خیلی نیاز دارم به این بودنش، این روزای کمی سخت هم کنارش و با کمک خدا بخیر بگذره و روزای قشنگتری بیاد واسمون

من ارامش مطلق حضور همیشگیشو بدجوری میخوام...

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.