دوست داشتنی های هر روز یک لئو

دوست داشتنی های هر روز یک لئو

روزمرگیها و دوست داشتنی ها
دوست داشتنی های هر روز یک لئو

دوست داشتنی های هر روز یک لئو

روزمرگیها و دوست داشتنی ها

این روزها...

این روزها نفس خیلی بهم ریختس

هر روز یه مشکل جدید و یه چالش مالی.... خیلی واسم عجیبه!

ش.. هیچوقت بدون حساب کناب کاری نمیکرد! دلم میخواد باور نکنم! فکر کنم دروغ میگه و میخواد یهو بگه همه چی حله

خیلی ناراحتم! خیلیییییی

اونقدرکه فقط بخودم میگم دختر کارش اینهمه وقت بجای خرجای بیخودی پولاتو سیو میکردیکه یه مشکل کوچیک شاید حل میکردی

از کلافه بودنش و اینهمه استرسش ناراحتم

کاش میتونستم ارامششو بیشتر کنم

از وقتی رفته سفر ندیدمش، دلم تنگه

انقدر دلم میخواد امشب بیاد پیشم  بگه همه چی اوکیه همه چی رفع شده، و همش شوخی بوده! حس میکنم انقدر خوشحال میشم که فقط باید بغلش کنم و از خوشحالی اشک بریزم :(

خدا جونم مراقب نفسیه من باش... مراقب عشقمون باش...

من یه دنیا نگرانم و فقط بخودت میسپارم که مراقب نفسم و عشقمون باشی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.