دوست داشتنی های هر روز یک لئو

دوست داشتنی های هر روز یک لئو

روزمرگیها و دوست داشتنی ها
دوست داشتنی های هر روز یک لئو

دوست داشتنی های هر روز یک لئو

روزمرگیها و دوست داشتنی ها

زندگی استرسی و سخت! دلار ١٥ تا اطلاع ثانوی

سرم داره منفجر میشه از درد

تکیه داده بودم به صندلی. و از پنجره شرکت پایین نگاه میکردم

یه ٢٠٦ رد شد یه خانم و اقای خندون  بودن و صدای خندشون تا بالا میومد، یه سری نون باگت دست خانومه بود و یه سری خرید رو پاش

نمیدونم چرا یهو از ته دلم حالشون خواستم...

آرامش و بگو بخند و ذوق درست کردن ناهار حاضری تو همون نون باگتا و حال خوب...

چرا انقدر سخت شد همه چی! چرا انقدر سخت گرفتیم؟

سه هفتس ش... رفته و ندیدمش

اون اونجا کلافه، من اینجا کلافه تر!

خسته ی خستم... امروز فکر کنم پنجمین روزیه که سر جمع با ٤ تا خرما و ٥ تیکه آناناس گذروندم و حتی حوصله دکتر رفتن هم ندارم!

دل و دماغ ندارم و خسته ی خستم! دلم استراحت زیاد میخواد آرامش زیاد میخواد، ش.... زیاد میخواد

کاش زودتر بخیر بگذره این روزای سختیکه همه ی ملتو گرفتار کرده :'(


نظرات 1 + ارسال نظر
رضا پنج‌شنبه 15 شهریور 1397 ساعت 10:49 http://bihamta96.blogsky.com

معرفی کتاب:

حسرت از ایمانِ دیر

۳۱۶- آدمی بالاخره به حقیقت دین خدا ایمان می آورد حتی در لحظه مرگ. ایمانِ دیر، ایمانی سراسر غرق در حسرت است. حسرت از اینکه چرا زودتر ایمان نیاورده و راحت نشده است.

۳۱۷- هر که ناراحت است بی ایمان است. مؤمن همواره قلباً راضی و شاکر است و کافر ناراضی و شاکی است.

۳۱۸- کسی که هیچ چیزی ندارد ازهیچ قدرتی هم نمی ترسد حتی از خدا. چنین کسی دوست خداست و آدم ازدوستش نمی ترسد. و چنین کسی همه را قلباً دوست می دارد و آدمی از کسانی که دوستشان دارد نمی ترسد.

از کتاب حق و باطل استاد علی اکبر خانجانی

t.me/eshghvaerfan2

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.