دوست داشتنی های هر روز یک لئو

دوست داشتنی های هر روز یک لئو

روزمرگیها و دوست داشتنی ها
دوست داشتنی های هر روز یک لئو

دوست داشتنی های هر روز یک لئو

روزمرگیها و دوست داشتنی ها

بله برون ٩/٩/٩٧

امشب نفس و مامان م... اومدن خونمون

قرار بود صحبتای نهایی بکنیم و قبل بله برون رسمی فیکسش کنیم

پیرهن سبز پوشیدم دوتا کلردیازپوکساید خوردم و منتظر ساعت ٧ شدمکه برسن

رسیدن و رفتم استقبالشون جلوی در

اومدن تو اول با مامان روبوسی کردم و بعد نفس اومد تو گلدون داد دستم

یه گلدون خوشگل با گلهای ریز صورتی دلبر

اومدن داخل و نشستن

خودم پاشدم چای ریختم و شما توی سینی روشن کردم و چای اوردم و نشستم

ضربان قلبم بالا بود و بحثای حاشیه ای داغ شده بود

یک لحظه سکوت شد و مامان نفس از بابا خواست سر حرفو باز کنن و ... از من پرسیدن س.. جون شما ش... شناختی کامل؟ گفتم تاحد زیادی بله

بابا تعارف و تعریف و تمجید و تشکر و اخر گفت ١١٤ به نیت ١١٤ سوره قرآن فقط به صرف همسویی زندگیشون با قران

مامان جونی گفتن من صحبتی ندارم، خود ش...

نفس گفت من مشکلی ندارم و صحبتی نیست

مامان جونی گفت پس مبارکه و بابا گفت یه صلواه بفرستیم و مامان جونی گفت پس من عروسمو ببوسم

و اومدن منو بغل کردن تبریک گفتن و بغض کردم و بعدم جونیو بغل کردن و گریه کردن

با تمام وجود حسشو میفهمیدم و اون جای خالی بزرگیکه تو دلش داشت و ارزو میکرد کاش بابای جونی کنارشون بود

خدایا یه وقتایی چه کساییو ازمون میگیری... حکتت چیه نمیدونم اما شکر

بعد از اینا مامان جونی گفت یوقت ازمن ناراحت بودی بخودم بگو نه ش... مثل دخترم میای خونم و دوست دارم باخودم حرف برنی 

منم گفتم چشم

بعدش شروع کردن از جونی گفتن و روزای سخت فوت پدرش

پدریکه عاشق ش... بوده و جدایی از همه بچه ها دوسش داشته

میگفته همه بچه هامو دوست دارم اما عاشق ش....

تک تک این کلمات باز چشمای منت قلقلک میدادکه اشک بریزه

پاشدم رفتم اشپزخونه یکم اب خوردم و برگشتم تو جمع

تو دلم میدونستم جونی چقدر ناراحته و نبود بابا رو حس میکنه

دلم میخواد بشم اون عروسیکه مثل دخترشه و باهاش کیف کنه

همه  نبودنا و اذیت کردنای اونارو من جبران کنم و مطمئنش کنم تمام تلاشمو میکنم پسرش ارامش داشته باشه و خوشبخت باشه

خیلی خوشحالم و از ته ته دلم بغل دارم و اشکام میاد

غصم از غم دل نفسمه که نبود بابارو حس میکنه و نبود برادرش و فامیلای دلسوز اذیتش میکنه

خداجونم کمکمون کن روزامون قشنگ و قشنگتر بسه

امشب بهش گفتم در طول زندگی باید به ٥ تا زوج کمک کنیم واسه ازدواجشون

گفت چشم میکنیم، هم ازدواج هم هرچیز دیگه ای

خدا کارای جونیمو راس و ریس کن ایشالا بتونیم به این لذتامونم برسیم و چند نفر دیگرو شاد کنیم

خدایا هزاااار بار شکر ، بقیه راهم کنارمون باش و مراقب 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.