دوست داشتنی های هر روز یک لئو

دوست داشتنی های هر روز یک لئو

روزمرگیها و دوست داشتنی ها
دوست داشتنی های هر روز یک لئو

دوست داشتنی های هر روز یک لئو

روزمرگیها و دوست داشتنی ها

مادر شوهر چیست! اولین حضور غیر رسمی

امشب برای اولین بار وارد خونشون شدم با م.ه

لوازم بردیمکه چیدمان لباس و وسایل بله برون فیکس کنیم

چند شب پیش به جونی گفتم هربار مامانتو دیدم انقدر موذب بودم که حس و حالم شبیه دوران راهنمایی بودکه کار بدی میکردم و دفتر مدیر مدرسه میرفتم! همونقدر استرس و نگرانی و ناراحتی! اما امشب فقط خداروشکر کردم از همه چی! از بابت عشق، دوست داشتن، و اضافه شدن آدمی به لیست دوست داشتنی هام بنام مادر شوهر...

تقریباً آرزوم بود که بتونم مادرشوهرمو دوست داشته باشم و رابطم باهاش مادر دختری باشه و فکر کنم تحقق پیدا میکنه...

شب قشنگی بود با عکسهای قشنگیکه نفس انداخت از لوازم و ذوق و...

خداجونم دمت گرم

این حال خوبُ واسه همه دوستامم میخوام

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.