دوست داشتنی های هر روز یک لئو

دوست داشتنی های هر روز یک لئو

روزمرگیها و دوست داشتنی ها
دوست داشتنی های هر روز یک لئو

دوست داشتنی های هر روز یک لئو

روزمرگیها و دوست داشتنی ها

قوی باش... چشم

تو آخرین بحث قبل از اومدنش بهم گفت قوی باش من دوس دارم قوی باشی

گفتم من رو شما ٤ تا آدم زندگیم ضعیفم! گفت کلاًقوی باش

و من این روزهاییکه سخت مشغول مستاجر جدید و کارای شلوغ پلوغش شده، سعی کردم قوی باشم

تب کردم و نگفتم چرااا

درد داشتم و مرخصی گرفتم و نگفتم چرا

از استرس این اتفاق مجدد تمام بدنم آرامششو ازدست داد و راه حلم فقط این بود به بهونه وقت دکتر پوستش، کنارش باشم

که بازم ندونه چرا نیاز دارم کنارم باشه

اصلا وقتی هست همه چی آرومه، فراموش میکنم چقدر نگرانم و میترسم

وقتی هست ارامش مطلقه، حس میکنم تنها نیستم و اون پشتمه

من خیلی نیاز دارم به این بودنش، این روزای کمی سخت هم کنارش و با کمک خدا بخیر بگذره و روزای قشنگتری بیاد واسمون

من ارامش مطلق حضور همیشگیشو بدجوری میخوام...

نمایش دپوتات بعد از سه مااااااه و یک هفته و چند روز

امشب

گفت

ذوق زیااااااد کردم و خداروشکر کردم

بمونه یادگاری ازین شب قشنگ وسط رانندگی

دلنوشته، شکایت، غرغر... ١٥ تا خواب دیگه مونده تا بیای

اومدم بخوابم و حس دلتنگی عجیب تو همه وجودم رخنه کرده

شیوا امروز پیشم بود و کلی حرف زدیم

امشب نبودی

از صبح بخیر بدون عکس امروز تاحالا تکست ندادی، قرار بود یه روز نت نداشته باشی صبح تا شب ولی شبم نیومدی

کلافه ترینم از این طولانی شدن ها...

دیشب از رعد و برق از خواب پریدم و تمام وجودم از تپش قلب تکون میخورد،

حس کردم چقدر نیاز دارم به تو که پشتم گرم باشه بهت و باز بخوابم

که تو گوشم بگی من اینجام اروم بخواب

که دستت تو دستم باشه و بخوابم

هر روزیکه میگذره حس من قویتر میشه و چیزهای بیشتری نیاز داره از بودنت

اما برعکس با گذشت هر ثانیه اش، دلتنگ تر میشم و فاصلرو بیشتر حس میکنم

فاصله ایکه دوسش ندارم، فاصله ایکه خستم کرده!

فاصله ایکه تمام خوشی های دونفرمون گرفته

ذهنمو خسته کرده، انقدرکه دلم یه خواب طولانی؛

یه سفر طولانی؛

یه قطع ارتباط با کل عالم میخواد تا به آرامش برسم

چی میتونه این دل نا آروم آروم کنه!

کاش وقتی برگشتی تمام این نا آرومیو آروم کنی،

همش باشی همش بیای همش آرومم کنی

لازم دارم یه جووری برگردی، یه جووری باشی باهام که بشوره برره این روزای گندُ پر از دلتنگیو

این دوری شاید یه دستاورد داشت واسه من، اونم اینکه بهم ثابت کرد دوست داشتنت از هیجان و لذت و هوسه تغییر تحول نیست! ثابت کرد این حس عجیب و قوی ، عمیقم هست

فهموند که این جوونم گفتنا از ته جوونمه؛

واقعیه! این خواستنا واقعاً خواستنه

و من امشب بیشتر از هر وقت دیگه ای میخواستمت...